نماز شد

ترویج فرهنگ نماز

نماز شد

ترویج فرهنگ نماز

تصویر 7


خدا نماز های من را دوست دارد / نماز های بی روحم را / فرشتگان منتظر اذانند / به افق مسجد محله مان / تا نگاه کنند / نمازهای خسته ام / سر می گذارم به خاک / خدا تبسم می کند / فرشتگان می خندند / سر سجده هایم / چه الاغ خوبی هستم / برای بچه ها 

 

مدیر وبلاگ: با تشکر از دوست عزیزی که همراه با تصویر خود، قطعه شعری سروده است و برای ما ارسال کرده است...

نظرات 4 + ارسال نظر
یه خانم پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:30

سلام
پیشنهاد می کنم عکس خانم ها رو
در صورتی که ارسال کردن
بذارید
منتها با محو کردن چهره
دلیلش هم یه سرچ ساده توی اینترنت برای اسم حجاب و نمازه
انقدر عکسهای مستهجن و مبتذل میاد که اگه بنا به ضرورت به عکس یه خانم محجبه نیاز داشته باشی قابل پیدا کردن نیست جز عکس آشنایی که این روزها با اسم حجاب همه جا هست
بد نیست زیبایی حجاب و نماز رو برای زنان هم نشون بدید
این یه پیشنهاده
من نمی دونم نظر شما چیه اما شاید محو کردن تصاویر راه حل خوبی برای نمایش این زیبایی باشه
تصمیم با شماست
خدانگهدار

ممنون به خاطر پیشنها خوب شما. حتما مورد بررسی قرار می گیرد

علیزاده جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 http://m-sadegh.blogfa.com

سلام
خداقوت بزرگوار! حرکت خیلی قشنگی است. بنده با افتخار به شما لینک دادم. راجع به پیشنهاد خواه ربزرگواری که بالا کامنت گذاشته اند به نظر این حقیر چندان درست نباشد. حداقلش اینه تصاویر خانمها بگونه ای گرفته بشه که اصلا چهره توش نباشه که حتی نیاز به محو کردن داشته باشد.
موفق باشید

ممنون از شما، دلگرمی شما دوستان، به ما انگیزه بیشتری برای ادامه این راه بزرگ می دهد

سین بانو دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 http://poostemoze.blogfa.com

خیلی خیلی ممنون از شما.

خواهش می کنم...

مرضیه دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:29 http://ghebleyeeshgh.blogfa.com/

مطلب قشنگی بود. به وب منم بیاید. لینکتون کردم

ممنون به خاطر لطف شما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد